از این فایل های صوتی سرسری نگذرید
مشاهده بیشتر

نظرات کاربران smcfx درباره انجمن نخبگان ترید
با عرض سلام
سلمان صفاری هستم 21 سالمه حدود یکسال نیم داخل بازار فارکس مشغول هستم 4 5 ماهی بود که دست و پا شکسته اموزش میدیدم و ترید میزدم سود های گرفته بودم اما در کل یدونه حساب رو کال کردم تا اینکه با انجمن نخبگان ترید اشنا شدم و بسیار خوشحالم و خدارو شاکرم که زود هنگام انجمن رو سر راه بنده قرار داد

1 . حسی که در کنار خانواده smcfx داری؟
خیلی خوشحالم یه خانواده یه جمع دوست داشتنی دارم که باعث شده حال دلم خوب باشه و از مسیر زندگی لذت ببرم و فهمیدم که زندگی همین مسیره که داره میگذره
2 . تجربه ای که از آموزش ها به دست آوردی ؟
قبل انجمن دوتا دوره دیده بودم و بعد انجمن فهمیدم اصلا ترید اونی نیست که داخل بقیه دوره ها بهمون میگن اصلا یچیز دیگست
3 . از 1 تا 5 به سیستم آموزشی و محتوای آموزشی چه نمره‌ای میدی ؟ باید سیستم رو تجربه کرد تا فهمید نمرش چنده نمره 5 میدم

4 . اگر بخوای به تیم منتورینگ آقای علی سجادیفر نمره بدی از 1 تا 5 چه نمره ای میدی ؟
با توجه به حجم مطالب و تعداد اعضا بسیار عملکرد خوبی دارن بنظرم

5 . فکر میکنی تا چند وقت دیگه داخل انجمن 3 ستاره بشی و استاد دسترسی اتاق لایو ترید را برات باز کنه ؟
خداروشکر الان دست رسی به اتاق لایو ترید رو دارم ولی درمورد سه ستاره شدن دارم تلاشم رو میکنم و نمیدونم چقدر طول بکشه فقط دارم تلاش میکنم که از وضعیت الانم کمی بهتر بشم و این چیزیه که استاد آرمان بهمون یاد داده پیشرفت پله به پله پدیدار میشود

6 . بزرگترین هدفت تا آخر امسال در کنار این خانواده که مطمئنی بهش میرسی ؟
هدفم اگاهی و بالا بردن مهارت و کم کردن اشتباهاتم هست که در پی این اتفاقات موفقت در تریداتفاق بیفته
<<انسان بدون خودآگاهی مجبور به تکرار است>>
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها


پیام‌های داخل این موضوع
RE: نظرات کاربران smcfx درباره انجمن نخبگان ترید - توسط Salman1269 - 2025/02/15، 02:23 PM

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

اشتراک‌گذاری پست