از این فایل های صوتی سرسری نگذرید
مشاهده بیشتر

نظرات کاربران smcfx درباره انجمن نخبگان ترید
سلام
بنده حسین پرستار هستم 29 سال از شهر بوشهر (جنوب کشور) سال 97 با بازار بورس ایران اشنا شدم و یه دوره حضوری اموزش تکنیکال کلاسیک که تو شیراز از طریق کارگذاری مفید برگزار میشد شرکت کردم و اونموقع که وارد بازار بورس شدم بازار بورس در یک رالی صعودی بود و من تقریبا سرمایم 7 برابر شد
و در سال 98 با بازار فارکس اشنا شدم و با دیدگاه بازار بورس و کانال هاسی سیگنال فارکس نصف سرمایمو از دست دادم و شروع کردم به دیدن اموزش های فارکس
پرایس اکشن تکنیکال کلاسیک الیوت اندیکاتور ها و .... توی تمام سبک ها اموزشش دیدم تا بتونم استراتژی معاملاتی پیدا کنم و بتونم از بازار به صورت مستمر سود بگیرم
ولی این اتفاق نیافتاد و به دلیل اینکه مدیریت سرمایه رو رعایت میکردم هیچوقت حسابم کال مارجین نشد
تا با سبک عرضه تقاضا و اسمارت مانی اشنا شدم 2 سال به صورت مستمر روی این سبک کار کردم و ترید زدم ولی هیچوت نتونستم حسابمو به صورت مستمر رشد بدم و سودی از بازار در بلند مدت بگیرم تا اینکه با انجمن نخبگان ترید اشنا شدم ...

1 . حسی که در کنار خانواده smcfx داری؟
خیلی خیلی خوشبین و خوشحال هستم بابت این انجمن که بوجود امده که ما بتونیم توی ایران از یک خدمات و سطح علم و اگاهی که بسیار بسیار بالا هست و توسط جناب علی سجادیفر و
و استاد ارمان ارایه میشود استفاده و بهره ببریم
سیستم انجمن و سایت بسیار قوی است مدیریت و منتورینگ بسیار قوی با پاسخگویی سریع و ارتباط مستقیم با استاد ها داریم
از جمله نکات بسیار مهمی است که ما در این انجمن داریم
و حس بسیار خوب و عالی به خاطر اینکه ما اینجا یک خانواده هستیم و هر یک به نحو خودمون به هم مسیر های خودمون کمک میکنیم و سیستم انجمن به صورت گروهی و پایدار در حال ادامه هست ...
2 . تجربه ای که از آموزش ها به دست آوردی ؟ (به صورت خلاصه)
به نظر من سطح و لول اموزش جزو اولین و بهترین انجمن های ایران هست و خواهد بود
نکات بسیار مفید و کاربردی در این اموزش ها هست از جمله ساده و شیوا بیان شدن مسایل اموزشی
با صبر و حوصله بسیار بالا مسایل مطرح میشود اهمیت و پیگیری تک به تک افراد توسط استاد ارمان و جناب سجادیفر به صورت مداوم در این انجمن داریم
و دیدگاه بنده نسبت به کلیت بازار مالی و کل اموزش هایی که تا به امروز دیدم بعد از ورود به انجمن عوض شد
و احساس بهتری حتی نسبت به زنگی کردن پیدا کردم
3 . از 1 تا 5 به سیستم آموزشی و محتوای آموزشی چه نمره‌ای میدی ؟ 5
4 . اگر بخوای به تیم منتورینگ آقای علی سجادیفر نمره بدی از 1 تا 5 چه نمره ای میدی ؟ 5
5 . فکر میکنی تا چند وقت دیگه داخل انجمن 3 ستاره بشی و استاد دسترسی اتاق لایو ترید را برات باز کنه ؟
من تا 3 ماه دیگه باید 3 ستاره بشم
6 . بزرگترین هدفت تا آخر امسال در کنار این خانواده که مطمئنی بهش میرسی ؟ سلامتی و تندرستی استاد ارمان و جناب سجادیفر عزیز و تمام اعضا
و سود مستمر به صورت بلند مدت
  پاسخ




پیام‌های داخل این موضوع
RE: نظرات کاربران smcfx درباره انجمن نخبگان ترید - توسط hossein parastar - 2024/09/09، 06:08 PM

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

اشتراک‌گذاری پست