2026/05/05، 09:44 AM
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت اعضای انجمن و همچنین استادان بزرگوار و با آگاهی بالا .خیلی خوشحالم که افتخار عضویت و همکاری در این جمع فرهیخته رو پیدا کردم " اجازه میخوام خودم رو با توجه به گام اول تغییر اینطور معرفی کنم .بنده علی تشتری 32 ساله از استان قم هستم با MBTI »»»(ISTJ ) و تیپ معاملاتی تحلیلی و نظری ام / آشنایی چندین ساله با بازارهای مالی رو دارم و سبک های مختلف زیادی رو گذروندم که متاسفانه نتیجه ای رو دربر نداشت .الان به لطف خدا و انجمن عالیه ی استاد علی سجادی فر و رهنمودهای استاد آرمان عزیز و آموزش های پیشرفته این دو استاد ارجمند در شیب روشنگری ام و خدارو بابت موقعیت فعلیم شاکر هستم "تشکر ویژه ای دارم بابت همراهی و همدلی تک تک اعضا و فعالیت های آگاهیبخششون( ارادتمند شما کوچکترین عضو انجمن نخبگان ترید ) پیروز باشید *
3. اگر بخوای از 1 تا 5 به سیستم آموزشی و محتوای آموزشی نمره بدی چه نمره ای میدی؟(اجباری) »»»»»»»»»»»»»»»>4
4. اگر بخوای به تیم منتورینگ اقای علی سجادیفر نمره بدی از 1 تا 5 چه نمره ای میدی؟(اجباری)»»»»»»»»»»»»»»»»»»3
5. فک میکنی تا چند وقته دیگه داخل انجمن 3 ستاره بشی و استاد دسترسی اتاق لایو ترید را برات باز کنه؟(اختیاری)»»»»»»»> تا اواخر سال جاری به یاری خدا
6. بزرگترین هدفت تا اخر امسال که در کنار این خانواده مطمِینی بهش میرسی؟ (اختیاری) »»»»»»»»»»»»»»»»» سود مستمر
3. اگر بخوای از 1 تا 5 به سیستم آموزشی و محتوای آموزشی نمره بدی چه نمره ای میدی؟(اجباری) »»»»»»»»»»»»»»»>4
4. اگر بخوای به تیم منتورینگ اقای علی سجادیفر نمره بدی از 1 تا 5 چه نمره ای میدی؟(اجباری)»»»»»»»»»»»»»»»»»»3
5. فک میکنی تا چند وقته دیگه داخل انجمن 3 ستاره بشی و استاد دسترسی اتاق لایو ترید را برات باز کنه؟(اختیاری)»»»»»»»> تا اواخر سال جاری به یاری خدا
6. بزرگترین هدفت تا اخر امسال که در کنار این خانواده مطمِینی بهش میرسی؟ (اختیاری) »»»»»»»»»»»»»»»»» سود مستمر

