از این فایل های صوتی سرسری نگذرید
مشاهده بیشتر

نظرات کاربران smcfx درباره انجمن نخبگان ترید
سلام خدمت همه ... من نزدیک به 11 ماه هستش که عضو انجمن هستم و خیلی خوشحالم از این بابت ... من برای خودم پلن مکتوبی داشتم ولی ذهن آرومی نداشتم و بیشتر خواستار استراتژی اسمارت مانی بودم که هردو رو توی انجمن به دست آوردم ... استاد هم خیلی انسان دوست هستش و همیشه کمک حال تمام بچه های انجمن بوده
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها
درود بر خانواده بزرگ عزیز و هدفمندم

من سیروان لطفی هستم ۳۵ ساله از سنندج، حدود ۵ -۶ سالی هست که تجربه ترید در بازارهای مالی از جمله بورس ایران، کریپتو با فارکس را دارم.
آموزش‌های زیادی از تحلیل تکنیکال مقدماتی و کندل شناسی گرفته تاRTM  و ICT و اتاق‌های لایو ترید اساتید نما و حتی منتور خصوصی هم داشتم ولی من هم مثل اکثر دوستان به نتیجه خاصی که مد نظرم بود نرسیدم و فقط دور خودم چرخیدم بزرگترین سرمایه‌ام یعنی عمر و زمان را از دست دادم متأسفانه.

بدون شک حضور در انجمن نخبگان ترید بزرگترین و مهم‌ترین درست‌ترین تصمیم در کل عمرم بودم.

۱-حسی که در انواده انجمن نخبگان تری تجربه کرده‌ام بدون شک قابل قیاس با هیچ فضای آموزشی دیگری نیست همین که کل اعضا در تلاشند که بنا به توان و تلاش و دانش خود به یکدیگر کمک کنند و همه با هم رشد بکنند برای من قابل ستایش است
۲-در مورد آموزش‌های انجمن چیزی که من درک کرده‌ام از الفبای ترید شروع و تا آنچه که یک تریدر در بازار مالی بهش نیازمند است را کمال و تمام در اختیار اعضا گذاشته است
تنها جایی که سوای از مباحث آموزش تحلیلی و تکنیکال به مباحث روان و ذهن و شخصیت یک تریدر که بزرگترین مفهوم گمشده در این چرخه است پرداخته شده.
۳-قطعا ۵
۴-قطعا۵
۵- به نظر شخصی خودم کسی نمی‌تواند زمانی برای رشد خودش و پیشرفت خودش تعیین کند کما اینکه هر کدام از این پیشرفت‌ها و رشدها همزمان با یک پارادایم شیفت و یک تغییر در درونمان شکل می‌گیرد و این تغییرهای درونی و این رشد‌های شخصیتی و و تعادل در ابعاد زندگی است که خودش را در نتیجه  تریدهای مان نشان می‌دهد. و من هم با تمام وجود در حال تلاش برای رشد شخصیت خودم و مهارت تریدم برای رسیدن به ول‌های بالاتر است
۶- بزرگترین هدفم تا آخر امسال حقیقتاً رسیدن به یک استیتمنت مثبت با رشد خودم و سه ستاره شدن در خانواده‌ام هست
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها
[color=var(--trow1color)]من محمد امامی هستم 35 ساله از قزوین تقریبا ۴ سال تجربه ترید در بازارهای مالی از جمله کریپتو (ارز دیجیتال) و فارکس دارم درگیر آموزشهای متعددی از جمله (پرایس اکشن ، اسمارت مانی و . . .) بودم، سردرگم[/color] تا با جمع بندی آموزش ها  شروع به ترید زدن کردم چند باری سود گرفتم ولی متاسفانه نتونستم از بازار به عنوان یک شغل سود مستمر بگیرم تا زمانی که با انجمن نخبگان ترید آشنا شدم .
از وقتی آموزش هارو شروع کردم و تو جلسه های دورهمی‌شرکت کردم فهمیدم که اینجا جایی هست که همه کسایی که میخوان وارد بازار مالی بشن نیاز دارن.


[color=var(--trow1color)]1 . حسی که در کنار خانواده smcfx داری؟ (اجباری)  [/color]
[color=var(--trow1color)]………………………………………………… . . .[/color]
[color=var(--trow1color)]از اینکه وارد انجمن شدم واقعا خوشحالم با اینکه دوره های زیادی رو دیدم ولی اینجا واسم حکم خونه دوم رو داره انگیزه ای که اینجا بهم میده تا الان تجربه نکردم [/color]
[color=var(--trow1color)] 2 . تجربه ای که از آموزش ها به دست آوردی ؟ (به صورت خلاصه)(اجباری)[/color]
[color=var(--trow1color)]……………………………………………… . . . .[/color]
[color=var(--trow1color)]اولین تجربه من اینه که تا وقتی استاد تایید نکرده وارد معامله نشو و من ضررش رو دیدم.[/color]
[color=var(--trow1color)]تجربه هایی که بدست آوردم اینه که آموزش هایی که تا قبل از ورود به انجمن دیده بودم انگار هیچ تاثیری نداشتن.[/color]
[color=var(--trow1color)]تو انجمن من علاوه بر آموزش معامله گری سبک زندگی شخصی رو هم دارم آموزش میبنم[/color]
[color=var(--trow1color)]3 .  از 1 تا 5 به سیستم آموزشی و محتوای آموزشی چه نمره‌ای میدی ؟(اجباری)[/color]
[color=var(--trow1color)]……………………………………………… . . . .[/color]
[color=var(--trow1color)]قطعا ۵[/color]
[color=var(--trow1color)]4 . اگر بخوای به تیم منتورینگ آقای علی سجادیفر نمره بدی از 1 تا 5 چه نمره ای میدی ؟ (اجباری)[/color]
[color=var(--trow1color)]…………………………………………… . . . . .[/color]
[color=var(--trow1color)]صدرد صد ۵[/color]
[color=var(--trow1color)]آقای سجادی فر بزرگترین دلیل من واسه حضور تو انجمن هست[/color]
[color=var(--trow1color)]5 . فکر میکنی تا چند وقت دیگه داخل انجمن 3 ستاره بشی و استاد دسترسی اتاق لایو ترید را برات باز کنه ؟ (اختیاری)[/color]
[color=var(--trow1color)]…………………………………………….. . . . . . [/color]
تمام تلاشم رو میکنم که در سریعترین زمان ممکن به این درجه برسم اما از اونجایی که آدم درونگرایی هستم یکم سخته کارم
[color=var(--trow1color)]6 . بزرگترین هدفت تا آخر امسال در کنار این خانواده که مطمئنی بهش میرسی ؟ (اختیاری)[/color]
[color=var(--trow1color)]…………………………………………….. . . . . . [/color]
تا پایان سال انشالله داخل انجمن ۳ ستاره باشم
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها
با عرض سلام درود به خانواده عزیزم انجمن نخبگان ترید ، من مرتضی عظیمی هستم 44 ساله از استان قزوین(18 ماهه که در انجمن عضو هستم ) 4 سال هستش که تجربه در بازارهای مالی ( کریپتو و فارکس رودارم ) درگیر آموزشهای متعددی از جمله (پرایس اکشن و . . .) بودم ، روزی که وارد این عرصه شدم از اول به عنوان بیزینس اولم در آینده بهش نگاه میکردم و تمام سعی خودم این بود که بتونم حرفه ای عمل کنم ولی تا قبل از آشنایی با انجمن نخبگان ترید نتیجه خوبی نتونستم بگیرم 1 سالی بود که فقط در حوزه فارکس فعالیت میکردم که با انجمن آشنا شدم ( در همین حین شرایط بسیار بحرانی روحی و مشکلات خیلی بزرگی برام پیش اومد) در حدی که هیچ تمرکزی روی کارم و آموزش ها نمیتونستم بذارم ولی از اونجایی که هر یکشنبه کلاس های استاد آرمان به صورت آنلاین تشکیل میشد ومن تحت هر شرایط شرکت میکردم و غیر از بحث آموزش فارکس که میدیدم ، بحث های روانشناسی که در کلاس گفته میشد به من انگیزه زندگی و راه های مقابله با مشکلاتم رو یاد میگرفتم ( با توجه به صحبت های روانشناسی ایشون با خودم همزادپنداری میکردم )و بسیار کمک من بود . یک سری حس ها قابل عنوان نیست وکلماتی نمیشه براشون پیدا کردش . فقط میتونم بگم این یک کلاس آموزش ترید نبود ،کلاس چطور می توانید یک  زندگی درست و عالی داشته باشید هستش. یک خاطره جالب که برام این مدت پیش اومد این بود که یکی از دوستانم که الان هم در انجمن هستش و هیچ آشنایی با تریدنداشت با توجه به تغییراتی که این مدت در من ایجاد شد بهم گفت منم میخوام بیام داخل انجمن میدونم اگه یک روز نتونم با ترید ارتباط بگیرم در عوضش تغییرات خوبی در من ایجاد میشه و من اونجا متوجه شدم که چقدر بیشتر از اون چیزی که فکر میکردم متفاوت شدم نسبت به قبل ، و من از صمیم قلبم از استاد آرمان وجناب آقای سجادی فر ممنونم که شما چقدر باعث موفقیت من نه تنها در دنیای ترید شدید بلکه 10 برابر اون در زندگی من تغییرات مثبت ایجاد کردید
1 . حسی که در کنار خانواده smcfx داری؟ (اجباری)  
بی نهایت حس خوبی دارم 
 2 . تجربه ای که از آموزش ها به دست آوردی ؟ (به صورت خلاصه)(اجباری)
متوجه شدم ترید واقعی یعنی چی  
3 .  از 1 تا 5 به سیستم آموزشی و محتوای آموزشی چه نمره‌ای میدی ؟(اجباری)
5
4 . اگر بخوای به تیم منتورینگ آقای علی سجادیفر نمره بدی از 1 تا 5 چه نمره ای میدی ؟ (اجباری)
5
5 . فکر میکنی تا چند وقت دیگه داخل انجمن 3 ستاره بشی و استاد دسترسی اتاق لایو ترید را برات باز کنه ؟ (اختیاری)
تمام سعی خودم رودارم میکنم که بتونم جز اعضای سه ستاره بشم 
6 . بزرگترین هدفت تا آخر امسال در کنار این خانواده که مطمئنی بهش میرسی ؟ (اختیاری)
سود آوری ، رشد 
تمرکز روی هدف . . . .
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها
درود فراوان
من محمد بهادری هستم  که مدت  دوسال در بازار فارکس فعالیت دارم و خیلی سردرگم و بهم ریخته بودم تا اینکه با انجمن نخبگان ترید اشنا شدم . و تقریبا نردیک یکسال شده که در این انجمن فعالیت دارم دراین مدت  با اموزشهای منظم و برنامه ریزی های حرفه ای  توسط اساتید  خیلی پیشرفت کردم  و بسیار راضی هستم و خوشحالم که این انجمن بنا شده تا افرادی که سردرگم و اموزش غلط دیده اند را با بهترین متد و برنامه و اموزشهای حرفه ای لول اپ کنن .سطح انجمن و اموزشها بسیار عالی و حرفه ای بوده برای من 
.
حسی که در کنار خانواده smcfx داری؟ احساس لول اپ شدن شخصیت تریدری ومنظم شدن در زندگی روزمره ام رو دارم و واقعا این حس و مدیون این انجمن و استاد هستم  

تجربه ای که از آموزش ها به دست آوردی؟ تجربه ازاد شدن از سردرگمی وحس غرق نشدن تو دریای طوفانی و امواج سنگین و تجربه کردم 
 از 1 تا 5 به سیستم آموزشی و محتوای آموزشی چه نمره‌ای میدی ؟ 5
 اگر بخوای به تیم منتورینگ آقای علی سجادیفر نمره بدی از 1 تا 5 چه نمره ای میدی ؟  5
 بزرگترین هدفت تا آخر امسال در کنار این خانواده که مطمئنی بهش میرسی ؟ بزرگترین هدفم پایان رسوندن فصل سوم و رسیدن به سود مستمر بعد از پایان اموزشها 
بابت تمام زحماتی که میکشید تشکرو قدردانی میکنم 
بسیار خوشحالم که عضو کوچکی ازاین انجمن بزرگ هستم و خوشبختم  Heart Heart Heart Heart
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها
1 . حسی که در کنار خانواده smcfx داری؟ (اجباری)  
احساس خوبی وقتی یجایی گیرمیکنم حس میکنم تنها نیستم
………………………………………………… . . .
 2 . تجربه ای که از آموزش ها به دست آوردی ؟ (به صورت خلاصه)(اجباری)
تقریبا آموزش ها به دیدگاه من نزدیک بود چون من سبک الیت دیدبودم واسمارت مانی کارمیکردم ولی دیدگاه استاد آرمان یه دیدگاه جدید بهم داد
……………………………………………… . . . .
3 .  از 1 تا 5 به سیستم آموزشی و محتوای آموزشی چه نمره‌ای میدی ؟(اجباری)
5
……………………………………………… . . . .
4 . اگر بخوای به تیم منتورینگ آقای علی سجادیفر نمره بدی از 1 تا 5 چه نمره ای میدی ؟ (اجباری)
5
…………………………………………… . . . . .
5 . فکر میکنی تا چند وقت دیگه داخل انجمن 3 ستاره بشی و استاد دسترسی اتاق لایو ترید را برات باز کنه ؟ (اختیاری)
3 ماه دیگه
…………………………………………….. . . . . . 
6 . بزرگترین هدفت تا آخر امسال در کنار این خانواده که مطمئنی بهش میرسی ؟ (اختیاری)
رسیدن به سود مستمر
…………………………………………….. . . . . . 
Cool موفقیت همیشه درزمانی اتفاق میفته که 99 درصدوجودت تسلیم شکست شده  Cool
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها
سلام و درود خدمت همه دوستان عزیز

من علی شفایی هستم 39 ساله 4 ساله که با بازارهای مالی آشناشدم مثل اکثر دوستان منم ابتدا با بورس و کریپتو شروع کردم و سپس وارد فارکس شدم 
من به این بزینس به عنوان شغل اول نگاه می کردم و از ابتدا با آموزش های مختلفی شروع کردم توی این چندسال تقریبا تمام سبک های تکنیکال رو آموزش دیدم 
و روزی حداقل 10-15 ساعت تمرین می کردم حتی به استراتژی های شخصی خودم هم رسیده بودم و توی بک تست و فوروارد تست توی دمو خیلی عالی عمل می کردم
ولی متاسفانه توی حساب ریل به خوبی پیش نمیرفت و در نهایت حساب از دست میرفت (البته الان که با انجمن آشنا شدم دقیقا میدونم مشکلم از لحاظ تکنیکالی چی بوده ذهنی که جای خود دارد) من الان توی فصل سوم انجمن هستم و واقعا و صادقانه این جمله رو میخوام بنویسم این انجمن یکجوری طراحی و برنامه ریزی شده 
که واقعا تریدر میسازه و اگر کسی نتونه با این سیستم انجم تریدر بشه به نظر من دیگه باید قید این بزینس رو بزنه چون هر آنچه که برای تریدر شدن لازم هست اینجا هست استاد آرمان و جناب سجادیفر عزیز واقعا صادقانه و با صبوری در کنار انجمن هستن حتی به جرات بگم خیلی فراتر از انتظار ما برای ما وقت میزارن (یک مثال بزنم کدوم استادی رو سراغ دارید که برای شما قبل از ساعت 5 صبح از خواب و خانواده بزنه و ساعت 5 صبح کلاس لایو بزاره) من مثل این عزیزان ندیدم و بچه های انجمن مثل یک خانواده بدون کبر و با احترام و فروتنی فراوان جواب سوالات بقیه رو میدن 
از همه سپاسگزارم  Heart Heart Heart Heart Heart
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها
1 . حسی که در کنار خانواده smcfx داری؟ (اجباری)  
از بهترین حس هایی که میتونم ازشون یاد کنم اینه که افرادی مثل خودت  و خودم در کنار هم و برای یک هدف داریم حرکت میکنیم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 2 . تجربه ای که از آموزش ها به دست آوردی ؟ (به صورت خلاصه)(اجباری)
تجربه ی فراسبک خودش یک تجربه خیلی قشنگ بود و توی تمام سال های معاله گری که تا کنون داشتم چنین تجربه ای تنها در ایم مجموعه حاصل شد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
3 .  از 1 تا 5 به سیستم آموزشی و محتوای آموزشی چه نمره‌ای میدی ؟(اجباری)
میتونم بگم که حس خوبه خانوده بودن یک مجموعه باعث میشه بالاترین نمره رو کسب کنه که مجموعه شما این نمره رو میگیره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
4 . اگر بخوای به تیم منتورینگ آقای علی سجادیفر نمره بدی از 1 تا 5 چه نمره ای میدی ؟ (اجباری)
از اونجایی که سیستم اموزشی در این مجموعه خیلی کامله هنوز به منتورینگ نیازی پیدا نکردم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
5 . فکر میکنی تا چند وقت دیگه داخل انجمن 3 ستاره بشی و استاد دسترسی اتاق لایو ترید را برات باز کنه ؟ (اختیاری)
شاید حدود دوماه اما زمان گذاشتن کار درستی نیست باید به ضرفیت اون موضوع رسید
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
6 . بزرگترین هدفت تا آخر امسال در کنار این خانواده که مطمئنی بهش میرسی ؟ (اختیاری)

به وجود آوردن نرخ ثبات در تمامی ابعاد معاملاتی مثل نرخ ثبات در کنترل و مدیریت ریسک نرخ ثبات در سود و ضرر نرخ ثبات در رفتار نرخ ثبات در تکرار پذیری استراتژی و...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من احمدم، از سال1399 کم کم وارد مارکت شدم، روز های تلخ و شیرین زیادی تجربه کردم ، نقطه عطف من بنظرم همین اشنایی با این مجموعه بود واقعا

به عنوان یک معامله گر کوچیک که فقط سه سال توی مارکت حضور داره باید بگم معامله گری کاری کاملا ذهنیست.
روز های تلخ و شیرین براتون نباید هیچ فرقی داشته باشه و چه سود و چه ضرر نباید روان شمارو تحت تاثیرات خودش قرار بده، با خودتون مهربون باشین

بزرگواران، مارکت مثل یک آینه در روبه روی شماست و تمامی خصوصیت های شما رو بهتون نشون میده. ترس ، طمع و ... و هرکودوم که روش ضعف داشته باشین و بلدش نباشین همون به شما آسیب میزنه.

صبور باشین و سیستم خودتون رو طوری مدیریت کنین که از مارکت پرت نشین بیرون. بمونین و ادامه بدین...


تشکر ویژه ای دارم از تیم خوب SMCFX بابت زیرساخت و راه اندازی چنین فضای تعاملی و بینظیری
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها
سلام و درود خدمت اساتید بزرگوار و دوستان محترم 


 من پیمان علیزاده 30 ساله از کردستان من سابقه بسیار کمی در بازار های مالی دارم و حدودا از اواسط بهار 1404 دو ماه دوره پرایس اکشن یکی از اساتید رو بصورت نصف و نیمه مشاهده کردم .بعد از آن وارد کانال سیگنال  استاد دیگری شدم. حساب ریل شارژ کردم بعد از ضرر 50 دلاری ،دست از معامله کشیدم و باقی مانده پول را به ولت برگرداندم.متوجه شدم که اولا با گرفتن سیگنال بطور کامل پول آن به جیب صرافی و ارایه دهنده سیگنال میرود. باهمان چیزهایی هم که یاد گرفته بودم چند معامله ریل زدم ،معلوم بود که بازار کلا به شکل دیگری کار میکند و اگر این روال را ادامه دهم قطعا تمام حساب از بین میرود.
پیج استاد سجادی فر رو از همان موقع دنبال میکردم .طرز نگاه ایشان به چارت و معاملاتشون خیلی تاثیرگذاری زیادی داشت. به ایشان پیام دادم و تقریبا 15 مرداد وارد انجمن شدم.
به جرات میگم چند جلسه اول رو مات و مبهوت بودم و کلا نگاهم به بازار عوض شد.چون تو شبکه های اجتماعی چیزای دیگه رو می دیدم .اینکه ادمی اگر با خط روند یا امثال این مسایل سود میگیره فقط به خاطر تجربه چندین ساله اون فرد هست نه صرفا خط روند به اون سود بده.
تنها شانسی که واقعا اوردم خدا همچین استادای بزرگواری مث استاد ارمان و استاد سجادی فر رو سر راه بنده قرار دادن. 
افتخار میکنم بعد از مدت زمان سه ماه در انجمن 2 ستاره شدم .
تلاش من هرروز از دیروز بیشتره .و میدونم اگر هزاران بار زمین بخورم دوباره بلند میشم و ادامه میدم و موفق میشم.
1. حسی که درکنار خونواده SMC FX داری؟
دلسوز ترین ادمایی که بی منت  و بدون چشم داشت به پیشرفت هم کمک میکنن.مث برادر و خواهر هستن برای هم دیگ.این خونواده مث خونواده دومم میمونه و خیلی خوشحالم که خداوند این قسمت رو نصیبم کرد.
2.تجربه ای که از اموزش ها بدست اوردی؟
با اینکه من تجربه ای در این بازار ندارم.ولی با توجه به تجربه دوستان که ضرر های مالی و افسردگی زیادی داشتند. هیچ مکانی مانند انجمن پیدا نمیکنید که استاد قدرتمندی انقدر مباحث رو طبق همان چیزی که واقعا در بازار رخ میده تدریس کنند.تنها جایی که روی روانشناسی و خودشناسی انقدر تاکید داره .ما باید شکر گذار باشیم که استاد ارمان رو داریم و از استاد سجادی فر تشکر کنیم که همچین بستری رو فراهم کردند.
3. از 1تا 5 به سیستم و محتوای اموزشی چند میدید؟
جای پرسشی وجود نداره 5
4.به تیم منتورینگ استاد سجادی فر چند میدید؟
قطعا5
5.فکر میکنی تا چند وقت دیگ داخل انجمن 3 ستاره بشی و اتاق لایو برات باز بشه؟
حقیقتا به زمان اهمیتی نمیدم .چون من مانند دوستان ضرری به اون حد ندادم. عجله ای ندارم که سریعتر به اتاق لایو برسم.درک مطالب از همه چیز مهمتره به نظرم تا اواخر سال 1404 بتونم فصل 1 و نیمه  اول فصل 2 رو بگذرونم.قطعا تمام تلاشم رو میکنم که تا اخر سال سه ستاره بشم.
6. بزرگترین هدفت که تا اخر امسال کنار خونواده بهش میرسی؟
قطعا یکی از اهدافم رسیدن به ترید در لایو بازار و چالش صد معامله طبق پلن مکتوب هست . و اینکه بقا در مارکت رو پشت سربزارم .


به امید موفقیتم و تمام خونواده مون
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها
درود به همه

من فرشاد هستم. 43 ساله از رشت. لیسانس مهندسی صنایع، فوق لیسانس مهندسی عمران و مدرک بین المللی مدریت پروژه حرفه ای (PMP) از انجمن مدیریت پروژه آمریکا دارم. حدود بیست سال، شغل بنده برنامه ریزی و مدیریت در پروژه های نفت و گاز (احداث پالایشگاه و پتروشیمی و ...) بوده. از سال 92 با بازارهای مالی آشنا شدم نه برای معامله گری بلکه برای بحث سرمایه گذاری (که در بورس انجام دادم بصورت خیلی کم) ولی همیشه در مورد اینکه کسانی معامله گر در بازارهای مالی هستند و این موضوع یک شغل هست کنجکاو بودم.
از سال 1401 با بازار فارکس آشنا شدم و از اون موقع تصمیم گرفتم در بازارهای مالی صرفا به دید سرمایه گذار نباشم و بدلیل ماهیت فارکس که عملا معامله گری و ترید هست به این نیاز رسیدم که باید آموزش ببینم. در این مسیر حدود سه ساله که جدی تر برای آموزش انواع و اقسام پکیج و دوره های پولی و رایگان و انواع متن و کتاب و جزوه از سبکهای مختلف را خوندم ولی هر بار که وارد معامله شدم دیدم که یکجای کار مشکل داره و من نمیتونم درست ترید کنم. 
در این مسیر با استادی آشنا شدم که نوع نگرشش به بازار تقریبا با نگرش استاد آرمان و جناب سجادی فر شباهت مختصری داشت و دریچه جدیدی از نگاه به مارکت را برایم شفاف کرد ولی باز هم مشکل در معامله کردن برایم وجود داشت و انگار حلقه مفقوده ای وجود داشت. افکارم به من میگفت یک چیزی وجود دارد که در چارت نیست و فراتر از استراتژی و سبک معاملاتی است، تا اینکه حدود دو ماه قبل از طریق لایوهای اینستاگرام با آقای سجادی فر آشنا شدم و بعد از مقداری پیگیری فعالیتها و نوع نگاه ایشون به بحث ترید در سایت انجمن، دوره رایگان مقدماتی و سمینارهای آموزشی منتخب رو دیدم و متوجه شدم اون حلقه مفقوده بحث تغییر ذهن و سایر ابعاد معامله گری غیر از بحث مکانیکی و استراتژی است. اگر بخواهم مثال بزنم مثل کامپیوتری که اگر استراتژی و سبک و ستاپ معاملاتی رو سخت افزار اون در نظر بگیری تا نرم افزار که همون بحثهای ذهنی و روانی هست در کنارش نباشه این کامپیوتر (مبحث معامله گری) اصلا کار نخواهد کرد.
افتخار دارم که الان یک هفته هست که عضو رسمی انجمن شده ام و امیدوارم بتونم در این مسیر با کمک عزیزان انجمن و تلاش خودم موفق بشوم. برای اینکه متوجه بشوید تفاوت این انجمن با بقیه دوره ها و پکیجها و ... چیست باید قبلا درد آموزشها و نگرشهای بیفایده را چشیده باشید تا به درک درست از آموزه های این انجمن برسید. بقول معروف "باید دورهاتون رو تو بازار زده باشید و برسید به این انجمن و ارزشش رو متوجه بشوید". این موضوع رو از کسی میشنوید که خیلی سرگردانی کشیده در این مسیر. 
مخلصیم

1 .
 
حسی که در کنار خانواده smcfx داری؟ حس حضور در یک جمع جدی و با انگیزه برای ایجاد تغییرات صحیح در تمام ابعاد شخصیتی و نگرشی زندگی برای ایجاد یک پکیج کامل در جهت هدف که تریدر شدن اصولی است.

 2 . تجربه ای که از آموزش ها به دست آوردی ؟ (به صورت خلاصه) باید آموزشهای دیگری را دیده باشید تا تفاوت آموزشهای انجمن و سطح آن را درک کنید. برای بنده اینگونه بود که وقتی آموزشهای انجمن در پارت اول در فصل اول را دیدم متوجه شدم که تابحال چقدر وقت و انرژی تلف کرده ام از طرفی مایه افسوس بابت عمر و انرژی هدر رفته و از سویی خوشحالی برای رسیدن منبع اصولی آموزش
3 .  از 1 تا 5 به سیستم آموزشی و محتوای آموزشی چه نمره‌ای میدی ؟ 5
4 . اگر بخوای به تیم منتورینگ آقای علی سجادیفر نمره بدی از 1 تا 5 چه نمره ای میدی ؟ 5
5 . فکر میکنی تا چند وقت دیگه داخل انجمن 3 ستاره بشی و استاد دسترسی اتاق لایو ترید را برات باز کنه ؟ کلا به زمانش فکر نمیکنم و به کیفیت بیشتر در حال حاضر فکر میکنم. اینکه هفته دیگه در لایو ترید باشم ولی با کیفیت کم، تا اینکه سال دیگر در لایو ترید باشم ولی باکیفیت بالا خیلی از نظر بنده متفاوت هست. موضوع به نظرم کیفیت هست و نه صرفا زمان حضور
6 . بزرگترین هدفت تا آخر امسال در کنار این خانواده که مطمئنی بهش میرسی ؟ با توجه به قوانین دست و پاگیر پراپها برای پاس کردن چالش، فکر میکنم پاس کردن 5 حساب پراپ اون هم پشت سر هم (که نشون بده واقعا پاس کردنهای قبلی شانسی نبوده) فکر کنم امتحان خوبی برای سنجش تریدر قانونمند بودن باشه. میخوام تا پایان سال 5 پراپ پشت سر هم پاس کنم نه بخاطر جنبه مالی، برای محک زدن حرفه ای خودم. قطعا باید قبل از این موضوع آموزشهای انجمن رو کامل کرده و از اساتید تاییدیه های لازم رو گرفته باشم.
  پاسخ


سپاس شده توسط 0 نفر
مشاهده لیست سپاس‌ها


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

اشتراک‌گذاری پست